من همونم... ...


(عشق پوشالی)

اومدی بدون نظر نرووووووووووووووو.

من کیم؟ کسی میدونه؟ من همون دیوونه ایم که هیچ وقت عوض نمیشه. همونی که همه باهاش خوشحالن اماکسی باهاش نمی مونه. همونی که هق هق همه روبه جون دل گوش میده اماخودش بغضاش روزیربالش میترکونه. همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه اماهمه ناراحتش میکنن. همونی که تکیه گاه خوبیه اماواسش تکیه گاهی نیست. همونی که کلی حرف داره اماهمیشه ساکته. اره

من همونم.



ادامه مطلب..........

نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت19:58---20 فروردين 1392
براى فراموش کردنت هرشب آرزوى آلزایمر مى کنم...

خوش به حال تو...

که وقتى “او” آمد، بدون هیچ دردسرى

فراموشم کردى...


milad
ساعت15:15---8 دی 1391
وب تو هم قشنگه لینکت میکنم خوشحال شدم بم سر زدی

sahar
ساعت10:22---5 دی 1391
سلام وبت واقعا قشنگه من لینکت کردم عزیزم

آرزو
ساعت11:13---20 آذر 1391
گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!
به رفتن ک فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی...
میخواهی بمانی،
رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!
این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:3 توسط بردیا رستمی| |


Power By: LoxBlog.Com